Зарегистрироваться
Запомнить меня
ЛЕНТА НОВОСТЕЙ
Весь номер
Главная  / Номера  / №26  / Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
карта сайта
№25 №26 №27
30 Июня 2018 года, Суббота
Архив всех номеров
Экология
30.06, Суббота

Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля


Печатная версия
Ключевые слова:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Бруклін-Київ» інформує про намір продовження провадження планованої діяльності та оцінку її впливу на довкілля.
1. Інформація про суб'єкта господарюванняТОВ «Бруклін-Київ» розташоване за юридичною адресою: 65026, м. Одеса, Митна площа, 1. Тел. (048) 729-38-48.
2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативиТОВ «Бруклін-Київ» - портовий оператор Одеської філії ДП «Адміністрація морських портів України» (далі - ДП «АМПУ») - має намір провадження планованої діяльності на території ДП «Одеський порт» через причали Одеського морського порту.ТОВ «Бруклін-Київ» спеціалізується на перевантаженні в експортно-імпортних напрямках:- залізорудних, ільменітових, рутілових концентратів, окатишів, цукру-сирцю навалом через причали морського порту;- зернових, олійних вантажів в спеціальній тарі через причали морського порту або насипом через зерноперевантажувальний комплекс;- генеральних вантажів, вантажів у тарі через причали морського порту.Для забезпечення господарсько-побутових потреб працівників підприємства, опалення приміщень використовується теплова енергія котельні, яка знаходиться на балансі ТОВ «Бруклін-Київ» з 2016 р. Котельня працює на дерев'яних пелетах та сонячних геліоколлекторах.Повсякденне обслуговування обладнання, транспортних засобів, їх поточний ремонт здійснюються силами та засобами ремонтного, столярного цехів. Заправка паливом транспортних засобів проводиться на АЗС підприємства.Дощові стічні води з території контейнерної площадки скидаються в море через зливовипуск на причалі № 39 ОФ ДП «АМПУ» з попереднім очищенням на локальних очисних спорудах - невід'ємної складової частини контейнерної площадки. Після введення об'єктів в експлуатацію підприємство планує оформити Дозвіл на спеціальне водокористування згідно з чинним законодавством України.За результатами здобутого досвіду, з огляду місць розміщення перевантажувальних комплексів на причалах морського порту, допоміжного виробництва на території ДП «Одеський порт» технології перевантаження навалочних, насипних, генеральних вантажів, технічні рішення експлуатації котельні, очисних споруд, дільниць столярного, ремонтного цехів технічних альтернатив не мають.Перевантаження зернових, олійних вантажів насипом через зерноперевантажувальний комплекс може здійснюватись за технологічними схемами, що підпадають під Технічну альтернативу № 1 або Технічну альтернативу № 2.Технічна альтернатива № 1, яка впроваджена на зерноперевантажувальному комплексі.Доставка вантажів залізничним, автомобільним транспортом.Зважування транспортних засобів з вантажем на автомобільних, залізничних вагах.Розвантаження транспортних засобів через станції розвантаження вагонів, автомобілів, обладнаних пилоуловлюючими системами.Транспортування вантажів до складу силосного зберігання за допомогою закритих систем конвеєрів, норій.Завантаження вантажів у склад силосного зберігання.Транспортування вантажів від складу до бункерних ваг за допомогою закритих систем конвеєрних ліній, норій.Зважування вантажів на бункерних вагах.Транспортування вантажів по причальній галереї до суднонавантажувальної машини за допомогою конвеєрних ліній.Завантаження трюмів судна за допомогою суднонавантажувальної машини. Транспортування вантажів від силосного складу до місця навантаження спеціальної тари.Завантаження контейнерів через перекидний клапан.Переміщення вантажів за допомогою технологічного обладнання зернового комплексу здійснюється з центрального пункту управління.У місцях пересилки вантажів встановлені локальні пилоуловлювальні фільтри.Технічна альтернатива № 2, яка може бути використана на зерноперевантажувальному комплексі.Доставка вантажів залізничним, автомобільним транспортом.Зважування транспортних засобів з вантажем на автомобільних, залізничних вагах.Розвантаження транспортних засобів через станції розвантаження вагонів, автомобілів, обладнаних пилоуловлюючими системами.Транспортування вантажів до складу силосного зберігання за допомогою закритих систем конвеєрів, норій.Завантаження вантажів у склад силосного зберігання.Транспортування вантажів від складу до бункерних ваг за допомогою закритих систем конвеєрних ліній, норій.Зважування вантажів на бункерних вагах.Завантаження трюмів судна конвеєрною лінією.Транспортування вантажів від силосного складу до місця навантаження спеціальної тари.Завантаження контейнерів зернометателем.Переміщення вантажів за допомогою технологічного обладнання зернового комплексу здійснюється з центрального пункту управління.У місцях пересилки вантажів встановлені локальні пилоуловлювальні фільтри.Технічна альтернатива № 1 відрізняється від Технічної альтернативи № 2 наступним:- завантажуванням судна за допомогою суднонавантажувальної машини;- встановлення трьох додаткових пилоочисних пристроїв на суднонавантажувальній машині;- завантаженням контейнерів за допомогою перекидного клапану.Робота портового перевантажувального зернового терміналу з використанням технологічних схем, обладнання, що передбачено в Технологічній альтернативі № 1, забезпечує скорочення виділення пилу, зменшує рівень антропогенного навантаження на довкілля.
3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативиВ орендному користуванні ТОВ «Бруклін-Київ» знаходяться відриті складські площі та майданчики, будівлі та споруди, що розташовані на території ДП «Одеський морський торговельний порт». Дані території орендовані на підставі договорів оренди нерухомого майна, що належать до державної власності, які укладені між ТОВ «Бруклін-Київ» та Регіональним відділенням Фонду державного майна України по Одеській області зі згоди Балансоутримувача ДП «Одеський морський торговельний порт».Перевантаження наведеного переліку вантажів в експортно-імпортних напрямках здійснюється через причали Одеського морського порту на підставі договору з ОФ ДП «АМПУ» на право доступу до причалів.З урахуванням викладеного при розробці ОВД територіальна альтернатива не розглядалась.
4. Соціально-економічний вплив планованої діяльностіПланова діяльність ТОВ «Бруклін-Київ» позитивно впливає на економічні показники розвитку Одеського регіону, країни в цілому. У виробничих процесах зайняті порядку 1000 осіб кваліфікованого персоналу морської галузі.Перевантажувальні процеси здійснюються з використанням енерго-, ресурсозберігаючих технологій, високоефективного обладнання передових європейських виробників.Впровадження природоохоронних заходів в основні та допоміжні виробничі процеси, наявність локальних очисних споруд забезпечуватиме допустимий рівень антропогенного навантаження господарської діяльності на довкілля, умови життя, здоров'я населення Приморського району м. Одеси.
5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо)ТОВ «Бруклін-Київ» - багатопрофільне підприємство, виробничі потужності якого дозволяють перевантажувати наведені в п. 2 вантажі з використанням різних технологічних схем, здійснювати обслуговування обладнання власними силами, технічними засобами.Одночасне перевантаження всіх заявлених вантажів на підприємстві виключається.Коротка характеристика перевантажувальних комплексів наведена нижче.Комплекс по перевантаженню залізорудного концентрату та окатишівМісце розташування - площадка в тилу причалу № 43, причали № 43, № 46, № 47; вантажообіг - 2600000 т/рік; потужність - 330 т/год.Комплекс по перевантаженню цукру-сирцюМісце розташування - причали № 46, № 47; вантажообіг - 350000 т/рік; потужність - 225 т/год.Комплекс по перевантаженню зернових, олійних вантажів в спеціальній таріМісце розташування - причали № 42, № 43, № 46, № 47; вантажообіг - 450000 т/рік; потужність - 210 т/год.Комплекс по перевантаженню зернових, олійних вантажів насипомМісце розташування - територія зерноперевантажувального комплексу; проектний вантажообіг з урахуванням введення в експлуатацію причалу № 1-з - 4500000 т/рік; потужність - 1500 т/год.Комплекс по перевантаженню ільменітового, рутілового концентратівМісце розташування - склад № 33, причали № 43, № 46, № 47; вантажообіг - 310000 т/рік; потужність - 100 т/год.Комплекс по перевантаженню генеральних вантажів, вантажів в таріМісце розташування - причали № 38, № 43, № 46, № 47.
6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативамиЕкологічні та інші обмеження для продовження впровадження планової діяльності встановлюються згідно законодавством України.
7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативамиНа стадіях проектування виконана необхідна еколого-інженерна підготовка території зерноперевантажувального комплексу, контейнерної площадки з очисними спорудами, зливовипуском, розроблені та впроваджені при будівництві заходи по захисту територій, які позитивно оцінені Держбудекспертизою.
8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілляПри експлуатації перевантажувальних комплексів, підрозділів допоміжного виробництва, локальних очисних споруд ТОВ «Бруклін-Київ» чиниться певний антропогенний вплив на клімат, атмосферне повітря, поверхневий шар води Чорного моря в районі причалів Одеського морського порту, де здійснюються перевантажувальні операції, техногенне, соціальне середовище, тваринний та рослинний світ. Діяльність підприємства супроводжується утворенням відходів першого-четвертого класів небезпеки, робота обладнання надає певне шумове навантаження на території підприємства та межі санітарно-захисної зони.
9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об'єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»)Робота перевантажувальних комплексів, допоміжного виробництва, локальних очисних споруд ТОВ «Бруклін-Київ» належить до другої категорії видів планованої діяльності та об'єктів, що можуть чинити вплив на довкілля та підлягають оцінці згідно із Законом України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059-VIII від 23 травня 2017 р. (ст. 3, п. 10, абзац 5).
10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (у тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав))Підстава для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля відсутня.
11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілляВідповідно до вимог ст. 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059-VIII від 23 травня 2017 року.У документі планується провести аналіз впливу виробничої діяльності на атмосферне повітря, ґрунт, водний об'єкт, флору та фауну, виконати розрахунки рівнів акустичного впливу на техногенне, соціальне середовища.
12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськостіПроцедура планової діяльності передбачає:- підготовку суб'єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;- проведення громадського обговорення планованої діяльності;- аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб'єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;- надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого попереднім абзацом;- врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у цій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб'єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілляПротягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть унікальний реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду ваших зауважень та пропозицій. У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб'єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб'єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов'язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
14. Рішення про провадження планованої діяльностіВідповідно до екологічного законодавства України рішенням про провадження даної планованої діяльності буде Висновок з ОВД, Дозвіл на викиди забруднюючих речовин стаціонарними джерелами до атмосферного повітря.
15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до:Департаменту екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації. Поштова адреса: 65107, України, м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83. Електронна адреса: ecolog@odessa.gov.ua, телефон (048) 722-14-12.    

Подписаться на номер
Архив номеров
Год Номер выпуска
Свежий номер
Скачать номер
(PDF 14 492.76 КБ)
Архив всех номеров
Нравится ли вам газета Одесский вестник?

Нравится
Не нравится
Читаю другие издания

Конкурсные закупки
Copyright © 2007-2018 «Одесский вестник» Подписка Реклама Авторское право Письмо в редакцию О газете От редактора Издания

Контакты

г. Одесса, ул. Еврейская 4, 3 этаж
Карта проезда
Приемная: (048) 722-28-30
Коммерческая служба: (048) 711-76-63, (048) 731-42-27
e-mail: odvestnik@te.net.ua
Погода Курс Валют
USD '.$usd.' '; if($stat1=='_green') echo ''; else if($stat1=='_red') echo ''; echo '
EUR '.$eur.' '; if($stat2=='_green') echo ''; else if($stat2=='_red') echo ''; echo '
RUB '.$rub.' '; if($stat3=='_green') echo ''; else if($stat3=='_red') echo ''; echo '
Создание сайта - Yesgroup
Информация о сайте